ANGAJĂM EXPEDITOR

Descriere generală a Curții Supreme de Justiție:

Curtea Supremă de Justiție este instanța judecătorească supremă din Republica Moldova.

Rolul Curții Supreme de Justiție constă în asigurarea interpretării și aplicării uniforme a legislației în sistemul de justiție.

Sediul Curţii Supreme de Justiţie este în municipiul Chişinău.

Curtea Supremă de Justiție oferă spre ocupare un post de expeditor în secția expediție, post vacant.

Cerințele candidatului:

·        Studii medii/superioare/etc;

·        Experiență pe o poziție similară constituie un avantaj;

·        Cunoașterea limbii române la un nivel mediu (scris, citit, cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj);

·        Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet;

·        Capacitate de organizare și planificare a activităților curente;

·        Ținută vestimentară: clasic;

·        Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;

·        Loialitate și confidențialitate;

·        Responsabilitate și spirit de inițiativă.

Scopul postului:

·        Gestionarea corespondenței;

·        Asigurarea expedierii documentelor, dosarelor prin intermediul oficiului poștal.

Descrierea postului:

·        Asigură un flux informațional eficient între conducătorul CSJ, subdiviziunile interioare din cadrul sediilor din strada P. Rareș, 18 și M. Kogălniceanu, 70;

·        Înregistrează documentele externe primite prin oficiul poștal;

·        Înregistrează documente interne (adeverințe, răspunsuri etc.) și distribuirea lor către subdiviziunile interioare sau departamentele, instituțiilerespective;

·        Organizează expedierea documentelor, dosarelor în instanțe conform destinației;

·        Asigură integritatea documentelor aflate în gestiune;

·        Propune măsuri de îmbunătățire a activității și implementează schimbările aprobate de conducător.

Pachet salarial/beneficii:

·        Salariul net conform Legii 270/2018 cu privire la sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar 4610 lei, achitat la timp;

·        Telefon de serviciu;

·        Mediu de lucru plăcut și profesionist.

Detalii post:

·        Locație: municipiul Chișinău, strada P. Rareș, 18, cu posibilă deplasare în sediul situat pe strada M. Kogălniceanu, 70;

·        Program de lucru: luni-vineri, orele de lucru 8.30 – 17.00, cu două zile de repaus săptămânal, sâmbătă și duminică;

·        Contract de muncă oficial;

·        Respectarea normelor de securitate și sănătate.

Candidații interesați pot trimite un Curriculum vitae însoțit de cererea de intenție și de fotografie la următoarea adresă de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau vor depune actele personal la adresa M. Kogălniceanu, 70, biroul 115.

Pentru mai multe informații vă rugăm să sunați la conducătorul subdiviziunii interne: 022-22-98-95.

Candidații selectați vor fi invitați la interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceștia.

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.

Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condițiile minimale solicitate în specificațiile postului.

CSJ își rezervă dreptul de a testa competențele declarate de către candidați.